Deklaracja dostępności
Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Zwiedzaj z Funduszami.
- Data publikacji strony internetowej:
- Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.Treści niedostępne
- pola formularzy zgłoszeniowych nie posiadają etykiet;
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
- Deklarację sporządzono dnia:
- Deklaracja została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia:
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
- Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Mirosław Gieroń.
- E-mail: dostepnosc@podkarpackie.pl
- Telefon: +48 17 747 68 11
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:- Organ nadzorujący: Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie
- Adres: al. Łukasza Cieplińskiego 4, 35-010 Rzeszów
- E-mail: urzad@podkarpackie.pl
- Telefon: +48 17 850 17 00
Dostępność architektoniczna
Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie mieści się w siedzibach:- główny budynek Urzędu przy Alei Łukasza Cieplińskiego 4 w Rzeszowie,
- przy ul. Towarnickiego 3a w Rzeszowie,
- przy ul. Lubelskiej 4 w Rzeszowie,
- przy ul. Poniatowskiego 6 w Rzeszowie,
- przy Sienkiewicza 86 w Tarnobrzegu.
- przy ul. Kościuszki 7 w Mielcu, parter,
- przy Kościuszki 2 w Przemyślu,
- przy Staszica 20 w Krośnie.
- Kancelaria Sejmiku,
- Kancelaria Zarządu,
- Departament Organizacyjno-Prawny,
- Departament Budżetu i Finansów,
- Departament Zarządzania Regionalnym Programem Operacyjnym,
- Departament Gospodarki Regionalnej,
- Biuro Księgowania Wydatków,
- Departament Wdrażania Projektów Infrastrukturalnych Regionalnego Programu Operacyjnego,
- Departament Ochrony Zdrowia i Polityki Społecznej,
- Departament Rolnictwa, Geodezji i Gospodarki Mieniem,
- Departament Programów Rozwoju Obszarów Wiejskich,
- Departament Dróg i Publicznego Transportu Zbiorowego,
- Departament Promocji, Turystyki i Współpracy Gospodarczej,
- Biuro Bezpieczeństwa i Ochrony Informacji Niejawnych,
- Wieloosobowe stanowisko ds. BHP,
- Biuro Informacji o Funduszach Europejskich.
- Biuro Nadzoru Właścicielskiego i Analiz Ekonomicznych,
- Biuro Audytu Wewnętrznego.
- W holu portiernia znajduje się po lewej stronie od wejścia głównego. W celu uzyskania pomocy należy zgłosić się do pracownika portierni. Przy portierni jest pętla indukcyjna.
- W holu toaleta dla osób z niepełnosprawnością znajduje się po prawej stronie od wejścia głównego, za schodami.
- Po lewej stronie portierni znajduje się Punkt Obsługi Interesariuszy przeznaczony dla wszystkich osób, w szczególności tych o zróżnicowanych potrzebach.
- Kancelaria Ogólna znajduje się po lewej stronie od wejścia głównego do budynku Urzędu, za portiernią.
- Po prawej stronie od wejścia jest tablica informacyjna z rozkładem pomieszczeń znajdujących się w Urzędzie i infomat pokazujący rozmieszczenie ważnych punktów w holu.
- Korytarze w budynku umożliwiają swobodne poruszanie się osób na wózkach inwalidzkich. Nawierzchnie schodów wewnętrznych, ciągów komunikacyjnych wykonano z materiałów nie powodujących niebezpieczeństwa poślizgu.
- W budynku znajdują się dwie windy z systemem głośnomówiącym, wizualnym oraz alfabecie Braille'a, dostosowane do przewozu osób z trudnościami w poruszaniu się.
- Toalety dla osób z niepełnosprawnością znajdują się na każdym piętrze budynku.
- Na wysoki parter osoba z niepełnosprawnością może dostać się przy pomocy platform z napędem elektrycznym, zamontowanych przy schodach na poziomie niskiego parteru w holu.
- Zapewniony jest wstęp osobie niepełnosprawnej z psem asystującym i psem przewodnikiem do budynku i wszystkich jego pomieszczeń.
- W sali konferencyjnej jest system na podczerwień IR wspomagający słyszenie za pomocą słuchawek.
- W budynku znajduje się krzesło ewakuacyjne.
- W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie Braille'a (oprócz wind) ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.
- W budynku nie ma informacji na temat rozkładu pomieszczeń w sposób dotykowy lub głosowy.
- składając w Kancelarii Ogólnej przy Alei Łukasza Cieplińkiego 4, co najmniej na trzy dni robocze przed planowanym terminem załatwienia sprawy (nie dotyczy sytuacji nagłych), wypełniony formularz zgłoszeniowy, codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.00,
- wypełniając formularz zgłoszeniowy i przesłać go elektronicznie na adres e-mail: urzad@podkarpackie.pl, co najmniej na trzy dni robocze przed planowanym terminem załatwienia sprawy (nie dotyczy sytuacji nagłych),
- przesyłając faksem wypełniony formularz zgłoszeniowy - faks 17 850 17 01,
- przesyłając sms-em zdjęcie wypełnionego formularza na numer: 609 702 711.
- kontaktując się bezpośrednio z pracownikiem za pomocą dedykowanej strony.